שרשרת יום הנישואים

התמונה של התכשיט שלי, שבחרתי להעלות הוא של שרשרת עם משכית (תליון נפתח עם מקום לתמונות ).ומאחוריה סיפור מעניין שהחלטתי לחלוק עמכם:

במקור את התליון נתן אבא שלי לאמא שלי במתנה עוד שהיו חברים . בצד אחד יש תמונה של אמא שלי ובצד השני של אבא שלי. סיפור ההיכרות של הוריי לא פשוט ,כנגד כל המוסכמות, אמא שלי בת למשפחה דתית סורית ,גרה בשנות החמישים של המדינה בשכונת " בית ישראל" שבירושלים בשכנות לבית הורייה ,הייתה הנגריה של אבא שלי ,בחור חילוני ניצול שואה -כילד ) מעין כרם במקור יליד הונגריה .

בכל בוקר שאמא שלי הייתה הולכת לעבודה ,היא הייתה חולפת על פני הנגרייה ,ואבא שלי "קלט" אותה. הוא ניסה שוב ושוב להתחיל איתה ,אבל אמא שלי שבזמנו יצאה עם מישהו אחר סירבה לו. אבא שלי לא התייאש ואמר לה ,שאם ובמידה הקשר שלה לא יצליח ,הוא שם.

כאשר אמא שלי הייתה פנוייה ,בשכונה קטנה כמו בשכונה קטנה השמועה נפוצה די מהר ואבא שלי ניצל את ההזדמנות.

מיותר לומר שזה היה הלם למשפחה דתית שהבת יוצאת עם בחור חילוני ,אבל סבי וסבתי ראו עד כמה אבא שלי בחור טוב ורציני והם לא התנגדו לקשר.

יש המון סיפורים על איך שאבי היה אוסף אותה מהבית והאחיות הקטנות שלה היו מציצות מבעד לתריסים ,מי הבחור החילוני שבא אליהם הביתה…

הסיפור הכי מרגש מבחינתי ,רומנטיקה של פעם : לפי הסיפורים של אמא שלי ,כבר אחרי שבועיים אבי אמר לה שהיא האישה איתה הוא רוצה להתחתן .

אני מקווה שכאשר ואמצא את הנפש התאומה שלי יהיו לי את הנישואים של ההורים שלי . כשהאהבה היא אמיתית שום דבר לא ינצח אותה !

את החתונה ההורים שלי מימנו בעצמם ,בלי עזרה כספית של ההורים שלהם ,אבל הייתה החתונה הכי צנועה ומדהימה שיש ,ואפילו הייתה תזמורת :)עם עוזי פוקס !!

בתור ילדה אהבתי את התליון הזה וחשקתי בו … אמא שלי החליטה לתת לי אותו במתנה . היום כשאני כבר "ילדה גדולה " .. ההורים שלי מלווים אותי יום יום על הצוואר.

אין דבר יותר חשוב בחיים מאבא ואמא .ההורים שלי בנו את כל מה שיש לנו בשתי ידיהם …והן מהווים בשבילי דמות לחיקוי והערצה. בכל תחומי חיי ובכל ההתמודדויות התליון הזה מלווה אותי והוא זה שנותן לי את האומץ לעשות ולהעיז . השרשרת מדהימה ביופיה . וצירפתי גם תמונה שתראו על מה אני מדברת …

  1. השנה הוריי חגגו 50 שנות נישואין …. מיצאו את ההבדלים